Caravaning,  Podróże,  Zloty

Rodzinnie w Bałtowie czyli X Piknik Rodzinny CamperTeam

Nadszedł 27 maja a my zapakowani wyruszyliśmy naszym Hymkiem podbijać Bałtów a dokładniej Bałtowski Kompleks Turystyczny. To właśnie tam odbywał się jubileuszowy bo X Piknik Rodzinny Camperteam a także XIII zlot grupy CamperMajstry. Nie mogło nas tam zabraknąć.

X Piknik Rodzinny CamperTeam

Piątkowa podróż jak i sam Bałtów przywitał nas w deszczu ale przecież te „parę” kropel nie jest straszne dla podróżników. W końcu nie ma złej pogody tylko są nie odpowiednie ubrania. Po ulokowaniu się na polu, ubrani w kalosze ruszyliśmy korzystać z atrakcji jakie świadczy JuraPark. Udało się nam odwiedzić prehistoryczne oceanarium i spożyć smaczny posiłek w Bałtowskim Zapiecku. Co prawda nasza eskapada spowodowała, że spóźniliśmy się na wieczorne podchody „w poszukiwaniu skarbu Bałtowa” ale korzystając z okazji zwiedziliśmy Park Dinozaurów po zamknięciu 🙂

Sobota przywitała nas lepszą pogodą a pole namiotowe zapełniło się miłośnikami caravaningu. Czekało na nas także sporo atrakcji zapewnionych przez organizatorów, poczynając od wycieczki do Żywego Muzeum Porcelany, poprzez wycieczkę rowerową a kończąc na jazdach próbnych  kamperem 4×4. I to wszystko w pierwszej połowie dnia.  My postanowiliśmy skorzystać z atrakcji jakie świadczy JuraPark, które niewiedzą kiedy pochłonęły prawie 5 godzin. Zwierzyniec dolny, poza zwierzakami oferował możliwość pogłaskania węża czy szynszyli.

Wycieczka autokarowa do Zwierzyńca górnego pozwalała na przeżycie cudownych wrażeń, bo nie często wielbłąd zagląda przez okno autobusu.

X Piknik Rodzinny CamperTeam

Także spacer po Parku Miniatur i możliwość podziwiania polski zamków dostarczył sporo radości. Nie mówiąc już o atrakcjach w parku rozrywki i rollercosterze.

Już samo to powinno wystarczyć do wyczerpania baterii u małoletnich ale o to o 16 wjechała świętokrzyska grupa animatorów Patigo powodując napływ nowych sił.  Na szczęście dorośli mogli wtedy odpocząć. Wieczór również był ciekawy bo po losowaniu nagród czekała na nas dyskoteka, pokaz laserów i teatr ognia Bohema. Dzieciaki w końcu padły wyczerpane a my mogliśmy nacieszyć się chwilą spokoju w doborowym towarzystwie innych camperowiczów.

Słoneczna niedziela zachęcała do aktywności. Rowerzyści mogli wziąć udział w wycieczce rowerowej do kopalni krzemienia Krzemionki, która jest zabytkiem klasy światowej UNESCO. Reszta mogła dalej zwiedzać JuraPark Bałtów i my z tej możliwości skorzystaliśmy. Ponownie nie wiedząc kiedy minęły ponad 4 godziny zabawy. Polecamy bardzo odwiedzenie Sabatówki i rozmowy z czarownicami!

X Piknik Rodzinny CamperTeam

Wszystko co dobre mija i tak o to po godzinie 17 musieliśmy ruszyć w drogę powrotną. Wracaliśmy z uśmiechem na twarzy i pewnością, że na kolejnym Rodzinnym Pikniku Camperteam się pojawimy. To nie tylko przednia zabawa i masa atrakcji ale to także cudowni ludzie, z którymi można porozmawiać i sympatycznie spędzić czas.  Do zobaczenia za rok!